e-obrazec 1198 - Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga info page
Pravne zadeve / Varstvo potrošnikov15. oktober 2019 | Prijava |
Potrebujete pravni dokument?
Ne tvegajte in pripravite dokument, kot ga potrebujete in kot mora biti. To lahko storite sami v le nekaj minutah in tako prihranite čas, denar in živce!

Kako lahko sam izdelam pravni dokument?
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec »Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument.Izdelan dokument natisnete in uporabite.
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument.Izdelan dokument natisnete in uporabite.
Kaj so e-obrazci? »

Popolna varnost vaših podatkov »Popolna varnost vaših podatkov »

Uporabno. Dokument boste po končanem postopku preprosto natisnili in uporabili. Zagato, kje dobiti svoj dokument, lahko rešite takoj. Dokument, ki ga potrebujete, imate lahko pripravljen in v svojih rokah v le nekaj minutah.

Pomembno. Vaš dokument bo vseboval Vaše podatke, prav tako pa bo glede na Vaše odgovore prilagojena tudi sama vsebina Vašega dokumenta. Brez dodatnega dela in skrbi. Dobili boste dokument, pripravljen za uporabo.

Dodatno. Poleg dokumenta prejmete tudi brezplačna navodila, kako dokument, ki ste ga pripravili, uporabiti in kakšni so nadaljnji postopki.


Potrebujete pomoč oz. želite več informacij?


051 / 204 821
01 / 511 42 60

051 / 204 821 POŠLJITE SPOROČILO

Dokument: Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga

Cena:
[price][alternativePrice] [currency][alternativeCurrency]
([points] [pointsText])

Opis: Če je podjetje neupravičeno zavrnilo potrošnikovo zahtevo, da naj mu blago z napako zamenja z novim ali da naj vrne znesek za plačano blago ali da naj odpravi napako na blagu, lahko pritožnik s tem obrazcem predlaga pristojni inšpekciji, naj izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj njegovi zahtevi ugodi.

Pred uporabo tega obrazca morate navedeno najprej zahtevati od prodajalca.

Pristojni inšpektorat izda odločbo le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake.

Če je med potrošnikom in podjetjem spor o obstoju napake, inšpektor izda odločbo le, če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je na kak drug način napaka nedvomno dokazana.

Navedite ime in priimek predlagatelja.
Primer: "Ana Strah"

 
 
Navedite naslov predlagatelja (ulico in hišno številko).
Primer: "Ulica pod hrasti 1"

 
 
Izberite poštno številko in naziv pošte predlagatelja.

 
 
Izberite pristojni tržni inšpektorat, na katerega bo predlog naslovljen.
Posamezen primer obravnava tisti tržni inšpektorat, pod katerega krajevno pristojnost sodi obravnavani subjekt - prodajalec (krajevna pristojnost se določa na podlagi kraja sedeža obravnavanega subjekta oziroma kraja storitve prekrška, če ima obravnavani subjekt več fizičnih lokacij - na primer trgovine, podružnice...).

 
 
Navedite naziv, naslov oziroma sedež (ulico in hišno številko), poštno številko in pošto podjetja, pri katerem ste kupili stvar z napako.
Po Zakonu o varstvu potrošnikov se za podjetje šteje pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost.

Pišite na način: "Jurček d.d., Cesta v gaj 2, 1000 Ljubljana"

 
 
Navedite datum nakupa predmeta z napako.
Če datuma ne veste, ga lahko poiščete na garancijskem listu ali na računu.

 
 
Navedite, kateri predmet je bil kupljen z napako.
Primer: "sesalec Aiwa G-force 1000 PWR"

 
 
Označite, kaj prilagate kot dokazilo o nakupu.

 
 
Na kratko opišite napako, ki jo kupljeni predmet ima.
Primer: Pri sesalcu ne deluje motorček za vračanje kabla, čeprav je v navodilih o delovanju napisano, da bi moral delovati.

 
 
Navedite datum dopisa, s katerim ste pozvali podjetje, naj vam zamenja stvar z napako ali vrne kupnino ali da naj odpravi napako.
Če podjetja še niste pozvali, lahko to naredite tukaj. Šele če bo podjetje neupravičeno zavrnilo vašo zahtevo, se boste z obrazcem, ki ga izpolnjujete, lahko obrnili na inšpektorat.

 
 
Na kratko povzemite, kaj je bilo z dopisom zahtevano, naj podjetje naredi.
Pisati začnite z besedo "naj"; na koncu ne napišite pike.

Primer: naj zamenja blago z napako, oziroma naj napako odpravi, če zahtevano ni mogoče, naj vrne plačilo kupnine

 
 
Opišite, kakšen je bil odgovor podjetja, na katerega ste dopis naslovili.
Na kratko povzemite njihov odgovor na dopis. Če na dopis sploh niso odgovorili, napišite, da niso odgovorili.

Pišite v celih stavkih.
Primer: "Podjetje na dopis sploh ni odgovorilo."

 
 
Navedite, zakaj menite, da je podjetje vaš predlog neupravičeno zavrnilo.
Pišite v celih stavkih.

Primer: "V navodilih o delovanju izdelka je jasno navedeno, da bi pri sesalcu moral delovati motorček za avtomatično vračanje kabla. Navedeno ne deluje, izdelek sem pravilno preizkusil in takoj, ko sem ugotovil, da ne deluje, sem ga še v garancijskem roku (3 dni po nakupu) tudi nesel nazaj v trgovino."

 
 
Označite, ali med potrošnikom in podjetjem, kjer je bil izdelek kupljen, obstoji spor o obstoju napake.

O sporu o obstoju napake govorimo, kadar podjetje trdi, da ne gre za napako, pač pa npr., da je to lastnost izdelka, za katero bi moral potrošnik vedeti, ko ga je kupil, in podobno.
Če gre za spor o obstoju napake, izda pristojni inšpektorat odločbo le, če potrošnik zahtevi predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka nedvomno izkazana.
DA
NE

 
 

e-obrazec 1198 - Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga  e-obrazec 1198 - Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga  e-obrazec 1198 - Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga

Preko 400 različnih
dokumentov
Preko 400 različnih dokumentov
Hitra, enostavna in cenovno 
ugodna rešitev
Hitra, enostavna in cenovno ugodna rešitev
Podpora pri uporabi storitev
Podpora pri uporabi storitev
Popolna varnost vaših podatkov
Popolna varnost vaših podatkov
Preko 15 let izkušenj
Preko 15 let izkušenj
Preko 100.000 registriranih uporabnikov
Preko 100.000 registriranih uporabnikov

 

POPULARNIH 5NAJBOLJ BRANI PRAVNI NASVETI: 
Predlog za sporazumno razvezo zakonske zveze (ločitev)
Tožba za razvezo zakonske zveze (ločitev)
Predlog za odlog izvršitve prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja
Prodajna (kupoprodajna) pogodba za nepremičnino
Predlog za osebni stečaj in odpust obveznosti

NOVI e-obrazci:

Najemna pogodba za študentsko stanovanje
Odpoved najemne pogodbe s strani najemodajalca, brez krivdnih razlogov
Sporazum o prekinitvi najemnega razmerja za stanovanje
Tožba za izdajo sklepa o preživnini in dodelitvi mladoletnega otroka ob razvezi zunajzakonske zveze
Izjava o pripoznavi dolga

STORITVE:


AKTUALNI PRAVNI NASVETI:


ARHIV PRAVNIH NASVETOV...


PRIJAVA NA NOVICE:

Naši registirani uporabniki prejemajo koristne nasvete in obvestila o pravnih novostih brezplačno v svoj elektronski predal. Postanite naš uporabnik.
Registracija je brezplačna in brez obveznosti.

Brezplačna registracija

Informiran.si - Bljižnica skozi birokracijo

© INform, pretok znanja d.o.o. 2004-2019.
Vse pravice pridržane.

KONTAKT IN POMOČ UPORABNIKOM:


Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z eno najboljših bonitetnih ocen

NAHAJATE SE NA VARNI POVEZAVI:
SECURED by COMMODOPodatki na strani so zavarovani z napredno 256-bitno enkripcijo.

Secured by PayPal


UPORABO PORTALA PRIPOROČATA: