e-obrazec 2124 - Obvestilo potrošnika o nepravilno opravljeni storitviinfo page
Pravne zadeve / Varstvo potrošnikovnedelja, 15. december 2024 | Prijava |

Potrebujete pravni dokument?

Ne tvegajte in pripravite dokument, kot ga potrebujete in kot mora biti. To lahko storite sami v le nekaj minutah.
Nahajte se na e-obrazcu, ki vam omogoča samodejno pripravo vašega dokumenta.

To pomeni, da vam ni potrebno skrbeti ali je dokument ustrezen ali ne, pripravili ga boste hitro in enostavno, nižji stroški samodejne priprave dokumenta, pa se prenesejo v občuten prihranek za vas.

Kako lahko sam izdelam pravni dokument?
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec »Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument.Izdelan dokument natisnete in uporabite.
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument.Izdelan dokument natisnete in uporabite.
Kaj so e-obrazci? »

Popolna varnost vaših podatkov »Popolna varnost vaših podatkov »

Uporabno. Dokument boste po končanem postopku preprosto natisnili in uporabili. Zagato, kje dobiti svoj dokument, lahko rešite takoj. Dokument, ki ga potrebujete, imate lahko pripravljen in v svojih rokah v le nekaj minutah.

Pomembno. Vaš dokument bo vseboval Vaše podatke, prav tako pa bo glede na Vaše odgovore prilagojena tudi sama vsebina Vašega dokumenta. Brez dodatnega dela in skrbi. Dobili boste dokument, pripravljen za uporabo.

Dodatno. Poleg dokumenta prejmete tudi brezplačna navodila, kako dokument, ki ste ga pripravili, uporabiti in kakšni so nadaljnji postopki.


Potrebujete pomoč oz. želite več informacij?


051 / 204 821
01 / 511 42 60

069 902 099 POŠLJITE SPOROČILO

Dokument: Obvestilo potrošnika o nepravilno opravljeni storitvi

Cena:
[price][alternativePrice] [currency][alternativeCurrency]
([points] [pointsText])

Opis in uporaba dokumenta: Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
  • odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
  • ponovno opravi storitev ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
  • vrne plačani znesek.
Rok, da podjetje ugodi zahtevi je 8. dni. V primeru spora, pa mora podjetje potrošniku najpozneje v osmih dneh po prejemu zahteve, podati pisen odgovor in utemeljiti, zakaj je zahtevek sporen. Potrošnik mora tako izvajalca obvestiti o napaki v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Izvajalec ne odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila storitev opravljena.

Spodaj vpišite podatke o naročniku storitve, ki uveljavlja napako:

Vpišite svoje ime in priimek:
Primer: Janez Novak

 
 
Vpišite svoj polni naslov prebivališča:
Primer: Prva cesta 10, 1000 Ljubljana

 
 
Spodaj vpišite podatke o izvajalcu storitve:
Primer: Montaža in prevoz Anton Kranjec s.p.

 
 
Vpišite naslov sedeža izvajalca:
Primer: Druga cesta 20, 2000 Maribor

 
 
Vpišite kraj in datum sestave tega dopisa:
Primer: Ljubljana, 12.3.2018

 
 
Vpišite kakšno storitev je opravil izvajalec:
Primer: montaža klimatske naprave
Primer: položitev keramičnih ploščic

 
 
Opišite, kaj je naročena storitev zajemala:
Primer: položitev cca 12 m2 keramičnih ploščic v kopalnici, skupaj z zaključnim fugiranjem

 
 
Vpišite datum, ko je bila storitev opravljena. V kolikor je bila storitev opravljena v obdobju, navedite to obdobje
Primer: 5.3.2018
Primer: od 1.3. do 5.3.2018

 
 
Vpišite kraj, kjer je bila storitev opravljena:
Navedete lahko konkreten naslov, ali pa lokacijo opišete.
Primer: na mojem naslovu Prva cesta 10, 1000 Ljubljana
Primer: na mojem domačem naslovu
Primer: na sedežu vašega podjetja
Primer: v vaši poslovalnici v Ljubljani

 
 
Opišite napako. V opisu navedite konkretne napake in nepravilnosti:
Pišite v celih stavkih.

Primer: V roku 3. dni so se začele na ploščicah, ki ste jih položili, pojavljati napake. Fuge so pričele pokati, pojavile so se razpoke. Ploščice odstopajo. Kot je razvidno iz priloženih slik, je 8 ploščic odstopilo v celoti, mnoge med njimi, ki so še na steni, nakazujejo, da bodo odpadle in niso zadostno pritrjene.

 
 
Izberite, kaj zahtevate od izvajalca storitve:
odpravo pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi
delno vračilo plačila v sorazmerju s pomanjkljivostmi pri opravljeni storitvi
ponovno opravo storitve
vračilo plačanega zneska v celoti

 
 
Boste zahtevali tudi odškodnino oz. povračilo morebitne škode, ki ste jo utrpeli zaradi napake?
Potrošnik ima pravico do povračila škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti prodajalca.

 
 
Boste obvestilu priložili tudi dokaze, ki dokazujejo vaše trditve o nastanku in opisu napake?
(denimo slike škode, izjave prič, listine, ipd.)

 
 

e-obrazec 2124 - Obvestilo potrošnika o nepravilno opravljeni storitvi e-obrazec 2124 - Obvestilo potrošnika o nepravilno opravljeni storitvi e-obrazec 2124 - Obvestilo potrošnika o nepravilno opravljeni storitvi

Preko 500 različnih
dokumentov
Preko 500 različnih dokumentov
Hitra, enostavna in cenovno 
ugodna rešitev
Pametna, hitra, enostavna in cenovno ugodna rešitev
Podpora pri uporabi storitev
Podpora pri uporabi storitev
Popolna varnost vaših podatkov
Popolna varnost vaših podatkov
preko 20 let izkušenj
preko 20 let izkušenj
Preko 100.000 registriranih uporabnikov
Preko 100.000 registriranih uporabnikov

 

POPULARNIH 5PRAVNI POSTOPKI: 
Predlog za sporazumno razvezo zakonske zveze (ločitev)
Predlog za odlog izvršitve prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja
Sporazum o razveljavitvi pogodbe o zaposlitvi
Prodajna (kupoprodajna) pogodba za kmetijsko zemljišče, gozd, kmetijo
Predlog za vrnitev začasno odvzetega vozniškega dovoljenja

NOVI e-obrazci:

Izjava delavca o seznanitvi s Pravilnikom o ukrepih glede odklopa na delovnem mestu
Pravilnik o ukrepih glede odklopa na delovnem mestu
Sklep o višini regresa
Vloga delavca za prenehanje pravice do dela s krajšim delovnim časom zaradi starševstva
Vloga za odsotnost delavca, žrtve nasilja v družini

STORITVE:


AKTUALNI PRAVNI NASVETI IN POSTOPKI:


ARHIV PRAVNIH NASVETOV...


PRIJAVA NA NOVICE:

Naši registirani uporabniki prejemajo koristne nasvete in obvestila o pravnih novostih brezplačno v svoj elektronski predal. Postanite naš uporabnik.
Registracija je brezplačna in brez obveznosti.

Brezplačna registracija

Informiran.si - Bljižnica skozi birokracijo

© INform, pretok znanja d.o.o. 2004-2024.
Vse pravice pridržane.


KONTAKT IN POMOČ UPORABNIKOM:


NAHAJATE SE NA VARNI POVEZAVI:
Podatki na strani so zavarovani z napredno 256-bitno enkripcijo.

Secured by PayPal


UPORABO PORTALA PRIPOROČATA:







Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z eno najvišjih bonitetnih ocen. Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z eno najvišjih bonitetnih ocen. Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z zlato bonitetno odličnostjo. Prejemniki zlate bonitetne odličnosti CompanyWall so najbolj zanesljiva podjetja na trgu s trdnimi poslovnimi temelji, ki uživajo zaupanje strank in poslovnih partnerjev doma in v tujini.